אריה ארליך: "מערכת המשפט חרגה ממתחם הסבירות"

    אסתי פלד No Comments on אריה ארליך: "מערכת המשפט חרגה ממתחם הסבירות"

    הפרשן אריה ארליך לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": ""הנושא המרכזי שהיה בליבת הוויכוח, הוא מי הוא הריבון כאן. האם נבחרי הציבור או השופטים. המקרה של דרעי הוא דוגמא כיצד מערכת המשפט חרגה ממתחם הסבירות" | האזינו

    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום פרסמה היועמשי"ת את עמדתה בעניין מינויו של דרעי לשר. לטענתה מינוי של דרעי לשר אינו סביר. דרעי מצידו הגיב, כי הוא סומך על בג"ץ, ומקווה שהרדיפה נגדו תיפסק. עורך מגזין משפחה אריה ארליך שוחח על הנושא עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית".

    "הגענו כעת למהות הבחירות" פתח ארליך את השיחה. "הנושא המרכזי שהיה בליבת הוויכוח, הוא מי הוא הריבון כאן. האם נבחרי הציבור או השופטים. המקרה של דרעי הוא דוגמא כיצד מערכת המשפט חרגה ממתחם הסבירות. 400 אלף איש הצביעו לו ורצו שהוא יהיה שר".

    "אם לא יהיו הפתעות בגץ יפסול את מינויו של דרעי" הוסיף ארליך. "היועצת המשפטית לממשלה, אמורה לייצג את הממשלה, והיא עושה את ההיפך. היא יודעת שיהיה קשה לפסול את דרעי על התיק מס האחרון, אז היא חיברה את התיקים משנות ה 90. אי אפשר לזרוק לפח הצבעה של 400 אלף איש".

    "אחרי הכרזתו של לוין ישראל תהפוך לדמוקרטיה אמיתית. גם חכי"ם באופוזיציה כמו אלקין וסער תמכו ביוזמות שיציג הערב לוין. יש מקום למערכת משפט במדינת ישראל, אבל לא באופן הזה של פסילת חוקים בצורה אגרסיבית. זו דעתו של רוב העם" כך ארליך.

    האזינו לריאיון המלא:

     



    0 תגובות